Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Donnerstag, 1. Januar 2015

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade / Medium Brown & Dark Brown


Hallo meine Lieben!
Heute möchte ich euch meine Lieblings-Produkte für die Augenbrauen zeigen! Ich habe wirklich schon einiges probiert (Creme-Produkte) aber die Dipbrow Pomaden haben mich am meisten überzeugt!
Zuerst möchte ich etwas zu meinen Brauen sagen. Nein, ich habe die mir NICHT zu dünn gezupft, ich hatte immer schon schlechte Brauen, die Lücken haben. Dazu wurde ich schon drei Mal am linken Auge operiert, weshalb meine linke Augenbraue genauso oft komplett rasiert wurde. Leider ist die nie richtig nachgewachsen. Daher sehen meine Brauen so aus, wie sie aussehen. Daher bitte ich euch, euch die bösen und respektlosen Kommentare zu sparen!

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic moje ulubione, kremowe produkty do brwi. Sa to Dipbrow Pomady od Anastasia Beverly Hills. Do tej pory wypróbowalam juz kilka kremowych produktów (bo dzis mowa tylko o nich) ale zadne mnie tak nie zachwycily jak wlasnie te od ABH.
Najpierw chce cos powiedziec o moich brwiach. Nie, ja ich tak mocno nie wyregulowalam! Ja zawsze mialam kiepskie brwi z przeswitami i brakiem wlosków. Do tego bylam 3 razy operowana na lewe oko, wiec trzykrotnie zgolono mi calkowicie lewa brew, która juz nigdy nie wrócila do swojego pierwotnego wygladu! Dlatego moje brwi wygladaja tak jak wygladaja i negatywne, obrazliwe komentarze zostawcie prosze dla siebie! 











Die Dipbrow Pomade kommt in einem wirklich stabilen, hochwertigen Glastigel mit Schraubdeckel, enthält 4g und kostet 18$. Die Konsistenz ist fest aber sehr leicht zu benutzen. Man braucht nur kleine Mengen um die Brauen zu betonen. Die Pomade ist super pigmentiert und man braucht nur den Pinsel minimal auf die Farbe drücken.
Ich habe mich gleich für zwei Farben entschieden: Medium Brown und Dark Brown.
MEDIUM BROWN ist ein schönes, mittleres Braun. Damit kann man ein ebenmäßiges, natürliches Ergebnis bekommen. Die Farbe würde ich für alle mit hell- bis mittel-braunen Haaren empfehlen.
DARK BROWN ist ein sehr schönes, kühles, dunkles Braun. Damit kann man ebenfalls ein ebenmäßiges, natürliches aber auch ein intensives Ergebnis bekommen. Die Farbe würde ich für alle mit mittel- bis zu dunkel-braunen Haaren empfehlen.

Dipbrow Pomade znajduje sie w stabilnym, szklanym sloiczku z zakretka, zawiera 4g i kosztuje 18$. Oficjalna strona ABH *klik* wysyla równiez do Polski, koszt przesylki to ok.18$ a mozliwosc platnosci jest karta Visa albo PayPal.
Konsystencja produktu jest znakomita, dobrze zbita ale latwa w uzyciu. Do podkreslenia/wypelnienia brwi potrzebna jest niewielka ilosc. Pomada jest tak dobrze napigmentowana, ze wystarczy tylko pedzelek lekko do niej docisnac.
Zdecydowalam sie na zakup dwóch kolorów, które idealnie pasuja do moich potrzeb. 
MEDIUM BROWN to ladny, sredni braz, którym mozna otrzymac idealny, naturalny wyglad ciemnych brwi. Ten kolor polecam dla wszystkich brunetek o jasnych do srednio-brazowych wlosów. 
DARK BROWN to zimny, ciemny braz, który wspaniale nadaje sie dla brunetek o srednim albo bardzo ciemnym brazowym kolorze wlosów. 






Die Dipbrow Pomaden halten richtig klasse! Auf meiner Mischaut halten die den ganzen Tag, verrutschen und verblassen nicht. Man kann die Intensivität super kontrollieren und die Farbauswahl ist richtig toll! Dies sind die besten Creme-Produkte, die ich für die Augenbrauen habe!

Kennt ihr die auch?
Was benutzt ihr für eure Brauen?
Liebe Grüße
Eure Karo

Dipbrow Pomady trzymaja sie naprawde rewelacyjnie! Na mojej mieszanej cerze przez caly dzien, nie scieraja sie i nie blakna. Wszystko jest na swoim miejscu i nawet grzywka ich nie "psuje". Do tego intesywnosc produktu mozna samemu kontrolowac a paleta kolorów jest znakomita. 


Znacie te produkty?
Co uzywacie do brwi?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. nigdy nie mogę zrozumieć ludzi, którzy mają czelność komentować wygląd innych w Internecie. tak, wiem, niby jako blogerki trochę się na taką opinię wystawiamy, ale nadal grr. już Ci mowiłam, że mimo, że takie brwi nie są w moim stylu, Tobie bardzo pasują i nie wyobrażam sobie, żebyś miała inne:) pomady się boję, dlatego zakupiłam powder duo, które u mnie sprawdza się znakomicie:)
    chciałabym tylko dodac, że ja swój ABH kupiłam na beautybay.com, gdzie jest międzynarodowa darmowa przesyłka:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no niestety sa takie osoby - najlepsze ze maja gorsze brwi ode mnie ale chca mi wmówic ze ja mam drastyczne- tak juz bylo kilka razy na instagramie! ja wychodze z zalozenia i tak tez robie, ze jezeli cos mi sie nie podoba to nie komentuje albo nie wchodze na dana strone! ale nigdy bym nikogo nie obrazila! po prostu milcze!

      dziekuje bardzo :) to najlepsze co z nimi zrobic moge! kredka sie malo sprawdza bo sa za cienkie, puder/cien tez nic mi nie daje bo nie wypelnie dziur i przez grzywke sie u mnie nie trzyma tlko sciera ;D
      najlpsze u mnie wlasnie sa kremowe produkty no i musza byc trwale!
      znam te powder duo i sporo osób je sobie bardzo chwali! tylko do nich trzeba miec wiecej wlosków niz ja ma ;D hehe!
      widzisz, nawet nie wiedzialam ze beautybay.com do PL wysyla! bo sama tam zamawiam ale u nas w DE z niczym nie ma problemu :)

      Löschen
  2. Bardzo fajne muszą być te cienie, ciemniejszy kolor pewnie by mi pasował :)
    Ja używam cienia a także na zmianę żelu do brwi z MACa :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. te pomady sa bardzo fajne bo sie z nimi super pracuje i nakladanie jest bardzo latwe :)
      dla mnie cien i zel sie nie sprawdza bo dziur nie zamaluje ;D

      Löschen
  3. Deine Brauen werden sehr schön damit, habe mir auch eine gekauft in Chocolate, finde die für mich aber etwas zu dunkel.
    Wo hast du deine her und mit welchem Pinsel trägst du die auf?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Chocolate wollte ich auch haben aber die sieht fast wie dark brown aus :-) ich habe die bei ABH direkt bestellt
      Momentan sind die für 11,50€ auf beautybay.com zu haben :-)
      Ich benutze den Sigma E65 Pinsel da der sehr präzise ist
      Liebste Grüße & Frohes Neues meine Liebe

      Löschen
  4. Już nie mogę się ich doczekać u nas ale chyba zdecyduję się na Brow Duo Powder albo na Tinted Gel.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jak ma sie "owlosione" brwi to polecam Brow Duo Powdert i do fixowania wlasnie Tinted Gel :) dla Ciebie beda oba produkty idealne.
      no u mnie to sie niestety nie sprawdza ;D z wiadomych wzgledów hehe

      Löschen
  5. Von denen liest man so oft und ich bin jedes Mal begeistert aber kann mich einfach nicht aufraffen die zu kaufen.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. die sind echt spitze! momentan bei beautybay kosten die nur 11,50€ und versand ist kostenlos <3
      was sagst du dazu?
      GLG

      Löschen
  6. Kochana wyglądasz pięknie! Nigdy bym nie zwróciła uwagi że "coś może byc nie tak", gdybys o tym nie napisała. Ci wredni złosliwcy niech się modlą o zdrowie bo na nic gwarancji nie mają. :p Te pomady dają świetny efekt. :) Życzę dużo zdrowia i pomyślności w Nowym Roku. :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje bardzo Dorotko! milo mi!
      wiem ze nie wygladaja naturalnie jak "normalne" brwi ale ja sie w nich dobrze czuje.no wiesz jak to jest...zawsze ktos cos dowali no i moze ale w kulturalny sposob :) bo chamstwa nie znosze!
      Dziekuje bardzo! zycze Ci równiez bo to najwazniejsze!
      ;****

      Löschen
  7. w skrócie powiem że "z niczego" robisz cudo :) mam ogromną chętkę na pomadę, czekam na wejście do pl
    a jak sprawuje się na deszczu ? zdarzyło Ci się w niej może zmoknąć ?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie! wlasnie komentarz nizej stwierdzil ze nie sa naturalne! tak , nie sa bo jak mam z nich naturalne brwi zrobic skoro ich w ogóle nie ma!?
      na beautybay sa teraz po 11,50€ i darmowa przesylka do PL jak caise pisala w swoim komentarzu :)
      tak zmoklam juz w nic i wichura byla i nic! normalnie nic nie splynelo i w upaly tez przedtrwaly!

      Löschen
    2. tyle mi trzeba :) kupię :) wysyłkowo nie chcę, potrzebuję porządnie dobrać sobie kolor, więc zaczekam - wykończę w tym czasie MNY
      choć po Twoich swatch obstawiam medium brown wstępnie lub coś jeszcze ciut jaśniejszego:)
      hyhyhy nie przejmuj się Misiu :***

      Löschen
  8. Ich finde sie zu krass. Zu unnatürlich

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mir gefallen die so wie ich die mache!
      was kann ich sonst machen? wie du siehst habe ich kaum was da!
      besser so als nix! und ich mag die so! das ist doch das wichtigste oder?

      Löschen
  9. Ja też mam słabe brwi. Cóż zrobić, taka moja uroda. Na szczęście kosmetykami można je trochę podretuszować. Pomad jeszcze nie używałam. Najczęściej sięgam po zwykłe cienie i maskary :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokladnie :) ja bez brwi sie zle czuje :) lubie tez miec je mocno podkreslone :)
      i cieniami dobrze Ci wychodzi? podejrzewam, ze masz lepsze brwi (naturalne) od moich :)

      Löschen
  10. Karo, bardzo lubie Twoje brwi, piekna rama dla oczu:-)

    AntwortenLöschen
  11. Mit was für einem Pinsel trägst du sie denn auf? Ich nehme immer diesen angeschrägten von essence, aber ich glaub, der ist noch nicht zu 100% das Wahre...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich nehme den Sigma E65 da der wirklich super und sehr präzise ist :-)
      Liebe Grüße

      Löschen
  12. Perfidne z tymi negatywnymi komentarzami, ale prawda jest taka, że ludzie nie mają taktu niestety:/ Co do produktu ja najczęściej używam kredek albo Brow Zings z Benefitu. Niestety mam liche brwi;) ten produkt mógłby mi się spodobać. Wyglada na przyjemny w obsłudze:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no tak to wlasnie jest ;D hejterów pelno wszedzie ;D
      bardzo jest przyjemny i naprawde sie go latwo naklada :)

      Löschen
  13. A ja myslalam,ze masz ich jeszcze mniej a tu w sumie prawie normalne brwi:) nie widziałaś brwi mojej kolezanki,która ma cienkie niteczki,ktore cienko maluje ciemną kreska jak z lat 20tych:)
    Pasuje Ci taki makijaz brwi i chyba bym Cię nie poznała w innych:)
    Sama mam grube brwi z malymi ubytkami na koncach. Kupiłam wlasnie zel Loreal,ktory fajnie utrwala ale lekko rozjasnia i tam gdzie mam braki,to barwi skórę na ciepły brąz ale z drugiej strony lekko rozjasnia włoski a to mi się podoba:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahaha...no nie sa takie "normalne" bo cieniutkie nitki ;D i maja dziur pelno ;D
      dziekuje Ci bardzo :) ja bym chciala miec grube brwi i praktycznie nic z nimi nie robic ;D

      Löschen
  14. Das Ergebnis gefällt mir sehr gut :) ich wollte mir die hellste Nuance mal bestellen. Aber mein Problem ist oft die meisten Produkte sind zu rotstichig oder zu dunkel...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen lieben Dank :) oh ja, das ist oft leider so ;D blonde ist auch etwas rotstichig ;D und Taupe? wäre die vielleicht gut für dich ?

      Löschen
  15. Happy new year 2015.

    Wanna follow each other on Instagram and bloglovin?
    Please follow me here⤵️
    http://twinladybug.blogspot.com

    Stylosis.com
    Bloglovin.com/
    instagram.com/
    Victoria Twins

    Love & hugs Twinsladybug
    Melbourne!!

    AntwortenLöschen
  16. Kochana, mi zawsze podobają się Twoje brwi , a komentarzami nie ma co się przejmować , ludzi się nie zmieni jeśli sami nie zrobią ze sobą porządku :)
    Pięknie wyglądają te produkty :)
    Buziam Miniu i życzę samych wspaniałości w Nowym Roku :****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tu przyznam Ci racje :) tylko, ze ci ludzie to nawet nie czaja jacy obrzydliwi sa ;D
      ciesze sie, ze moje brwi Ci sie podobaja :) dziekuje bardzo!
      Szczesliwego Nowego Roku i duzo zdrówka Agus :)
      Buziaki :****

      Löschen
  17. Ja na szczęście mam bardzo wyraziste brwi więc tak podkreślać ich nie muszę :) Tych produktów nie znam a jeśli już coś używam to jest to korektor z Eveline, który trochę moje brwi ujarzmia :D i jakaś kredka by ewentualnie uzupełnić braki :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ale Ci zazdroszcze! chcialabym miec grube, geste i wyraziste brwi :))))

      Löschen
  18. świetnie sobie radzisz z podkreśleniem brwi. Moje cały czas nieogarnięte takie phi :). Na produkty ABH naturalnie mam chętkę, tyle osób je zachwala. Fajnie, że trzymają się cały dzień, mam podobnie jak ty mieszaną cerę i wiele produktów niestety sobie nie radzi pod tym względem;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Ci Iwonko :) z niczego uda mi sie cos zrobic :) tyle ze troche czasu zajmuje ;D
      u mnie w lato najgorzej...jeszcze jak siepoce to nic nie pomaga! ale wiesz co tez YouTuberki robia w takim przypadku, baza do cieni brwi smaruja i potem kredka albo cieniem albo pomada wypelniaja. Trzyma sie wszystko jeszcze lepiej - wlasnie robia to ze wzgledu na bardzo tlusta skóre :)
      Pozdrowionka i wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;))))

      Löschen
  19. Bardzo fajnie wygląda, chociaz ja nie mam doświadczenia z takimi produktami bo mam dość wyraziste brwi :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. super i zazdroszcze Ci wyrazistych brwi :) tez bym chciala :))

      Löschen
  20. Ich hab mich immer gewundert, warum du dir so markante Augenbrauen malst. Jetzt weiß ich bescheid :) steht dir trotz spärlicher gundlage Super. Ich finde es faszinierend wie ordentlich du das hinbekommst. Ich hab da irhendwie kein Talent.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen lieben Dank :) üben üben und noch mal üben, dann kriegst du das auch noch hin :)
      Liebe Grüße

      Löschen
  21. Bardzo fajny post! Ogladalm te pomady, ale zawsze wydawalo mi sie, ze sa dla mnie za brazowe. Jestem brunetka o bardzo chlodnym odcieniu wlosow (grafitowym) i wszelkie brazowe poady do brwi wygladaja u mnie bardzo nienaturalnie. Widze jednak ze ta ciemniejsza moglaby byc dla mnie dobra - chyba sie skusze i wyprobuje :))) Jak zwykle swietne zdjecia u Ciebie <3 Buziaki .-****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. maja kochana tez pomade co sie Graffit nazywa :) wiec na bank byla by dla Ciebie idealna :)))
      Slicznie dziekuje :***** Buziaczki

      Löschen
  22. Od dawna "choruję" na te produkty. Czekam aż pojawią się w pl gdzieś doszły mnie słuchy, że jest szansa, że w Sephorze będą... Muszę żywcem obadać kolor. Twoje brwi po użyciu pomady wyglądają o wiele lepiej. Tak trzymać ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tak , tez tak slyszalam ze do Sephory maja wejsc :) ciekawie tylko w jakiej cenie ;D
      jasne, zywcem zawsze najlepiej :)
      dziekuje bardzo, tez je takie lubie, ogólnie podobaja mi sie mocno podkreslone brwi !

      Löschen
  23. Ich habe sie auch und liebe sie sehr!!
    Ich benutze die Farbe Soft Brown und sie ist perfekt für meine dunkle braune Haare.. Ich mag es sehr, dass sie ein natürliches Effekt zaubert und hält auch ganzen Tag :)

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. super! die sind wirklich toll <3
      die halten wirklich super lange <3
      es ist ein tolles Produkt
      Bussi :****

      Löschen
  24. looks really good ! I have to give this a try :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you so much :) I love this product

      Löschen
  25. Moim zdaniem lepsze takie niż bez tej pomady, no ale ludzie się nie znają jak widać. Ja lubię tą pomadę, chciałabym kupić jeszcze inny kolor, jaśniejszy, bo mam dark brown właśnie. Tylko zauważyłam, że włoski zaczynają mi wypadać jak używam :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Gosienko :)))) bardzo mi milo!
      cooooo??? naprawde ;D oj oj oj....to niedobrze!
      Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Löschen
  26. Ja swoje brwi mam calkiem zacne i dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest wypelnienie ich cieniem:)

    AntwortenLöschen
  27. Imponująca przemiana przed i po! Zawsze mi się podobały Twoje brwi, lubię je takie mocno podkreślone.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie dziekuje :))) tez sie w nich dobrze czuje :)

      Löschen
  28. I love how these two shades are so cool toned! I totally need a new brow product that's more ashy! Your application is fantastic!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you so much dear!
      how about taupe dipbrow pomade? this one could be good for you :)
      xoxo

      Löschen
  29. Karuś ja już gdzieś wspominałam, że zazdroszczę Ci tej precyzji! Dla mnie Twoje brwi wyglądają świetnie. Lubie mocne, ostre brwi i chciałabym umieć wyczarować coś z własnych :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj dziekuje Ci kochana Soniu :))) bardzo mi milo, ze tak Ci sie podobaja :)
      Ja tez lubie mocne brwi i tak obcja mi najbardziej sluzy :)

      Löschen
  30. Te pomady wyglądają super. Masz wspaniałe, mega precyzyjnie zrobione brwi i tylko pozazdrościć takiej dbałości o każdy szczegół. Wrednych ludzi trzeba ignorować i niech spadają na drzewo ;D
    Ja też lubię podkreślone konkretnie brwi i używam do tego cienia z Maybelline taupe lub cieni do brwi z Catrice. Ja mam problem z odrastającymi włoskami, które rosną jak chcą i gdzie chcą ;)
    Buziaki 102 ;)**********

    AntwortenLöschen
  31. Mam Dark Brown, ale zrobiłam dopiero jedno szybkie podejście i efekt był tragiczny :D Muszę pobawić się na spokojnie i wziąć zdecydowanie mniejszą ilość na pędzel, bo troszku zaszalałam :P

    AntwortenLöschen
  32. Bardzo chciałabym ''pobawić się'' tą pomadą ale nie potrafię zdecydować, który kolor będzie dla mnie najlepszy, a wiadomo jak to jest zamawiać przez internet. Z ABH miałam styczność tylko z miniaturką bezbarwnego żelu do utrwalania brwi, który mocno pachniał alkoholem ale spisywał się na medal ;)
    A jeśli chodzi o negatywne komentarze to pozostaje je ignorować, bo na takie bezczelne osoby ciężko coś poradzić. Buziaki dla Ciebie :*

    AntwortenLöschen
  33. Oh ich finde sie ja schon sehr interessant, aber habe derzeit keine Lust mich mit der Farbwahl auseinander zu setzen. Ich hab ja lange Zeit diese Creme Teile von Mac benutzt und die Farbe zu meinen Gunsten noch mit einem Puder angeglichen usw., aber das ist mir einfach zu viel Aufwand. Momentan benutze ich ein Stift, aber die Dinge halten einfach nicht lange, weil ich sie ständig anspitzen muss, weil ich nur mit einem spitzen Stift arbeiten kann. Augenbrauen sind schon ein echt leidiges Thema...

    Die hier finde ich jedenfalls interessant und sie sind ja auch in aller Munde, wohl zurecht...
    Irgendwann mal. Im Moment bin ich mit meinem Brauen Stift zufrieden.

    AntwortenLöschen
  34. właśnie od marca będę polować w sephorze na tą pomadę, tylko, że ja myślę raczej o kolorze blond,
    bo mam ciemne brwi, ale jasne farbowane włosy, i żeby to jakoś wyglądało myślałam właśnie nad wyborem tego koloru :)

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast